Ready for a new adventure!!!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Ready for a new adventure!!!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Ready for a new adventure!!!!

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

28 April 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Lieve thuisblijvertjes,

Ik heb afgelopen jaar echt heel hard gespaard en ondanks mijn uitstapjes naar marokko, Ibiza en Zuid-Europa en mijn toch wel luxe leventje daar naast, is het me gelukt om genoeg budget te vergaren voor 6 maanden wereldreis. Morgenavond is het daarom zover, dan vlieg ik om 21.00 uur met de KLM, via Singapore naar het mooie Bali! Waarom?? Omdat het kan en You only live once ;-)
Vanaf deze site en facebook kunnen jullie mijn avonturen lezen. Volgende berichtje komt uit Bali. Love it!!!

Hele dike kus Jootje

  • 28 April 2014 - 20:47

    Piet En Jacqueline:

    Lieve jootje

    Goede en veilige rond reis tot over 6 maanden

    Xxxxx

    Piet. Jacqueline. Wessel Maud celine

  • 28 April 2014 - 23:11

    Thea Rosier-hagenbeek:

    Ik wil je alvast een goede reis wensen, geniet van alles wat je proeft, ziet, ruikt en tegenkomt.
    Je hebt helemaal gelijk, als je het kan doen moet je het niet laten...
    Ik lees je verslagen wel.

    Dikke kus van dat mens die je ooit in NZ tegen bent gekomen :)

  • 29 April 2014 - 12:48

    Taner:

    Geniet ze daar Joo!!!!

  • 29 April 2014 - 13:13

    Kaboem Woutje:

    Veilige reis, één van de geneusde zusters hahahaha heel veel plezier en lekker genieten.
    En wel oppassen zuster voor vreemde mannen :-)
    en ik ga je missen

    hou van je
    wouter
    xxx

  • 29 April 2014 - 13:46

    Marianne:

    he geneusde zuster,

    Ik ga je straks wegbrengen naar Schiphol met je andere zuster en Jer en vandaag ga je toch echt weg.

    Het is allemaal wel heel echt nu. Aangezien ik zodra jij terug komt een maand naar Argentinië ga, zal ik je 7 maanden niet zien en dat is heel lang.

    Het is voor mij, denk ik, overbodig om te zeggen dat ik je ga missen. Maar joh we hebben het al een paar keer eerder gedaan, en toen is het ons ook gelukt :-)

    Jootje heel veel plezier. Ik sluit me wel bij Wout aan, let een beetje op daar in je eentje.

    Kus Manni, luv ya

    P.s. Woutje Kaboem alle mannen zijn vreemd, ze komt daar voor het eerst???? :-)


  • 29 April 2014 - 15:50

    Jootje:

    Ga jullie ook missen zusters! Zeker die slechte humor haha

  • 30 April 2014 - 14:00

    Marianne:

    Jootje stuurde net een berichtje ze is veilig aangekomen op Bali gr Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 45241

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 26 September 2012

Hawaii roundtrip!

29 April 2014 - 30 November -0001

Duiken op Bali!!

Landen bezocht: