Divemaster - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Divemaster - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Divemaster

Door: Jootje

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

28 Juni 2014 | Indonesië, Sanur

Twee maanden internship op Bali zijn echt voorbij gevlogen! Aanstaande maandag vlieg ik maar Australië. Gister met 98% geslaagd voor mijn examen, dus ik mag mezelf nu officieel divemaster noemen! En het waren twee onvergetelijke maanden ondanks mijn lichamelijke tegenvallers! Scooterongelukje, oorpijn door verkeerd klaren onder water, onstoken oog, gevallen van mijn veranda, kortom mijn onhandigheid is op dit eiland ook duidelijk toegenomen, maar ondanks dat was het geweldig! Zoveel leuke mensen ontmoet, mooie duiken gemaakt, goeie stapavonden gehad, heel veel gelachen en mooie avonturen mee gemaakt! Die jullie thuis in details krijgen te horen! Maar het mooist aan Bali, vind ik Bali! Daarom vlieg ik na Australië gewoon terug voor Bali part 2! Volgende bericht komt uit Australië Daar ga ik voor de 3e keer down under xxxx

Ps. Mis jullie wel!!

  • 28 Juni 2014 - 07:45

    Brenda:

    Nichtje!! Ik ben nu in Seminyak. Jij ook? Ga vanavond uit eten dus misschien kunnen we dan meeten? X Brenda

  • 28 Juni 2014 - 16:25

    Pa En Ma :

    hallo lieverd

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma,
    hartstikke goed .
    Op naar Australie nieuwe avonturen, maar doe
    voorzichtig met al die ongelukken.
    Dikke kus van ons ,knuffel van charly ,
    wij missen je ook en houden van je.
    groetjes xxxx
    Wout heeft nog foto,s laten zien

  • 30 Juni 2014 - 15:53

    Mary:

    hoi Jolanda! Wat gaaf dat je zo'n mooie reis aan het maken bent! Ik begrijp dat je alleen op reis bent. Brenda is ook erg reislustig en heeft het helemaal naar haar zin. ik vind het super dat jullie elkaar hebben ontmoet! heel veel succes en plezier! Groetjes Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 45237

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 26 September 2012

Hawaii roundtrip!

29 April 2014 - 30 November -0001

Duiken op Bali!!

Landen bezocht: