Bali part 2 - Reisverslag uit Banjar Batujimbar, Indonesië van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Bali part 2 - Reisverslag uit Banjar Batujimbar, Indonesië van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Bali part 2

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

27 Juni 2015 | Indonesië, Banjar Batujimbar



Daar ben ik weer, met m'n volgende blog. Ik ga maar gewoon verder waar ik gebleven ben, ik ging dus terug naar Nederland als een hoopje ellende omdat ik Bali, duiken en de liefde achter moest laten. Maar na 8 hele gezellige maanden in Nederland zit ik er gewoon weer. Waar een wil is, is een weg. Nu heb ik weer heel erg veel geluk gehad, dat Joe's gone diving, de duikschool waar ik mijn instructeursopleiding heb gedaan, iemand kon gebruiken. Dus taaddaaaaa, daar zit ik weer in het mooie Bali, in me korte broekje met teenslippers. M'n eerste dag nuttig gebruikt om bij te slapen, een indonesische nummer en scooter te regelen en inkopen te doen. Morgen op zoek naar kamer/bungalow, die niet te duur is en wel aan al mijn eisen voldoet. Wordt dus een zware dag morgen, maar ik heb alle hoop dat het gaat lukken. En dan 1 Juli beginnen met werken!!! En dit heb ik niet heel vaak in m'n leven gezegd, maar ik heb er onwijs veel zin in. Ik ga jullie het komende jaar natuurlijk op de hoogte houden. Maar af en toe hoor, ik heb meer te doen hier :-) Dikke kus uit Bali.

ps, het is uiteraard heerlijk weer hier en uiteraard had ik op mijn twee vluchten 2 stoelen beschikbaar. Het is toch onvoorstelbaar hoe ik altijd bof op die vluchten

  • 30 Juni 2015 - 20:49

    Ma En Pa:

    Hallo lieverd
    Veel succes in je nieuwe baan .
    Wij houden van je ,
    veel liefs dikke kus en een knuffel van Charles xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 45291

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 26 September 2012

Hawaii roundtrip!

29 April 2014 - 30 November -0001

Duiken op Bali!!

Landen bezocht: