Were back in San Fransisco!!! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Were back in San Fransisco!!! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Were back in San Fransisco!!!

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

06 September 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Voor jer de eerste x, maar voor de meisjes een trip down memory lane. Het is super om terug te zijn en ik wist gewoon de weg nog. Alhoewel we liepen wel eerst een kwartier de verkeerde kant op, kwestie van de kaart omdraaien. Dus meteen op fisherman's warf aan de clam chowder. :-) love it!!! Morgen gaan we een dagje SF verkennen en daarna vliegen we door naar Hawaii. Vluchten gingen ook echt vlekkeloos en daar waren we best nerveus over, met al die stakingen van Lufthansa, maar zelden ging het zo soepel. Alles op tijd, rustige vlucht (lees weinig huilende kinderen) en een overvloed aan film. De 11 uur vanuit Frankfurt vlogen voorbij. Maar we zijn wel uitgeput, niet geslapen want ja film kijken is bij ons aangenomen werk. Maar we zijn veilig aangekomen en jullie hoor snel meer van ons xxxx

• 07 September 2012 - 11:46

Wouter:

Geniet er van ik wil ook weer naar San Fransisco zo geweldige stad (dorp) gewoon heerlijk
    Jullie vier gewoon genieten en plezier maken.
    Dikke Kus Wouter

• 07 September 2012 - 13:59

Astrid:

Veel plezier!!!

• 07 September 2012 - 14:46

Maart:

Geniet er van. Veel plezier. Enjoy.....

• 08 September 2012 - 00:32

Marjolein:

Meiden en Jer,
    Geniet van alles en ik kijk uit om jullie belevenissen te lezen!
    dikke kus Mar,Dim en Achilleetje.

• 08 September 2012 - 12:35

Ma En Pa Van Der Toorn:

Hallo lieverds

Fijn dat de vliegreis goed is verlopen ,vrijdag waren er veel vertragingen
    op het vliegveld.
    Geniet van jullie vakantie en veel plezier,we blijven jullie volgen.