Dagje Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Dagje Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Dagje Lissabon

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

23 Februari 2013 | Portugal, Lissabon

Helaas weer terug in Nederland, na nog een dagje regenachtig Lissabon. Lissabon is een heel mooie stad, waar je super kan eten en stappen. Dus weer met een kater op pad om de stad te verkennen. Alleen na Marrakech lijkt lissabon een beetje saai en stukken minder levendig! Wat ons betreft was 1 dag precies genoeg. Marokko daar in tegen is zeker een aanrader, we missen het zelfs een beetje. X jootje

• 05 Maart 2013 - 15:25

Pauline Lutter:

Yo Jootje,

Ik realiseer mij pas laat dat jij Jolanda bent.
    Jullie hebben weer wat landen verkend.
    Lissabon staat ook op mijn lijstje om te bekijken.
    Ik heb een boekje over Lissabon met de bezienswaardigheden.
    Aangezien ik hou van slenteren zal het wel langer duren dan 1 dag.