Monaco - Reisverslag uit Monaco, Monaco van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Monaco - Reisverslag uit Monaco, Monaco van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Monaco

Door: Jootje

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

02 September 2013 | Monaco, Monaco

Laatste berichtje van mij over deze eurotrip. Mar en jer gaan nog 10 dagen naar Italië maar ik vlieg morgen via nice naar huis.

Nadat we Valencia helaas moesten verlaten (ik heb het hier zo onwijs naar m'n gehad) zijn we vertrokken naar de camarque in Frankrijk. Helaas dus ook weer terug in Frankrijk, wij hebben ontdekt dat we een betere band met Spanje hebben, maar de camarque, het gebied waar we heen gingen, is wel heel mooi. We hebben het moerasgebied en de stranden per paard verkent en dan uiteraard op de bekende camarque paarden. Doel was het zien van wilde flamingo's en dat is zeker gelukt. Na de rit lekker liggen zonnen bij het zwembad en de avond gegeten in het dorpje St. Marie de la mer, wat een kruising is tussen benidorm en centerparcs, dus ja wel echt ons ding haha maar wel heel gezellig. De volgende dag tot 1 uur aan het zwembad gelegen en daarna naar het luxe Monaco gereden. En luxe is het, roll's royces en jachten met jacuzzi's vliegen je om je oren. En wij kunnen er alleen maar kwijlend naar staan kijken, is zielig!! Nou is het hier niet groot en bloedheet, dus gelukkig hadden we maar twee uur nodig om alle highlights te zien. Dat zijn het casino, paleis en de kathedraal met de graven van grace en rainier. Dan heb je dus nog de hele middag bij het zwembad te liggen. Vanavond gaan we nog even het casino in en dan zit de trip er voor mij bijna op. Morgen nog nice verkennen en dan vlieg ik om 22.00 uur terug. Het waren maar twaalf dagen maarre ik ben gebroken. Het lijkt wel of ik maand ben weggeweest. Het was in ieder geval een reis om nooit te vergeten en heel goed in elkaar gezet door mar. Mag ook wel even gezegd worden. Ik ga thuis opladen en dan over 2 weken Ibiza. Xxx