Aloha!!! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Aloha!!! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Aloha!!!

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

08 September 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

We zijn er hoor!! Op warm Hawaii :-) Voor we naar Hawaii vlogen eerst nog een ochtend door SF gemountainbiked. En dat is best eng, als je van die stijle heuvels af moet. Maar zonder vallen de stad doorgecrosst en jawel mar heeft de brug overgefietst en heeft haar tanden nog. Ze kneep hem wel een beetje en ook weer zonder helm, maar ze heeft het gehaald. In de middag vlogen we naar Hawaii en na 5,5 uur waren we er godzijdank. De laatste vlucht hakte er wel in. Daarom onze eerste dag lui op het strand van waikiki doorgebracht en een uurtje op de catamaran gezeild. We moesten even bijkomen. Het is hier in ieder geval heel warm , erg amerikaans en voldoet helemaal aan wat ik er van verwachtte. Veel Amerikanen met witte gympen en Hawaii shirt! Overal goeie hawaiiaanse muziek :-) en veel, heel veel surfers. Dit was even een kleine update, ik zit op me iPhone. Dus dat duurt nogal lang.

• 10 September 2012 - 16:09

Pauline Lutter-Berkes:

Aloha allemaal,

Veel plezer en genieten maar op jullie droomvakantie.
    Wij volgen jullie op de voet!

Groetjes,
    Pauline

• 12 September 2012 - 13:17

Pa En Ma V D Toorn :

hallo lieverds

Even een berichtje voor marian ,met mika en max gaat alles
    goed eten en drinken goed de rest ook.
    Ik blijf een half uur tot drie kwartier bij ze,max speelt met je en laat zich
    makkelijk aaien , bij mika is het wel aan kijken maar komt wel.
    Geniet van jullie reis en geniet er van

Veel liefs en kus pa en ma