Einde van onze trip - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Einde van onze trip - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Einde van onze trip

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

27 September 2012 | Nederland, 's-Gravenhage

We zijn helaas terug in het koude nederland. De laatste dagen in Hawaii hebben we het voor ons doen rustig aan gedaan. Als je een tattoo niet heel extreem vind. :-) Maar naast de tattoo hebben we een bbq op een afgelegen strand gehouden, en Waikiki nog 2 dagen verkent. En in het begin waren we niet zo'n fan van waikiki, maar bleek dat we de leuke buurt nog niet ontdekt hadden. Ons hotel de laatste twee dagen lag iets meer in de drukkere buurt en onze mening is duidelijk verandert. Je kan hier super winkelen, eten en uiteraard van het wereldberoemde strand genieten. Gelukkig konden we nog even terug dus.

De 24ste vlogen we terug naar amsterdam via Houston, waar we 7 uur hadden voor onze vlucht naar amsterdam. Dus als echte nieuwsgierige reizigers even Houston gaan verkennen. Nou je hoeft er niet voor om want er valt heel weinig te beleven, maar als je er dan toch bent zoals ons ga dan naar het museum districht. Ze hebben in deze stad 19 musea, waaronder het nature science, met de grootste dinosauriers van texas. Maar alles is hier groter in Texas, dus kon ook niet anders. Na Houston was het echt afgelopen met de trip en vlogen we binnen 10 uur naar Amsterdam.

We hebben in ieder geval een super leuke en relaxte reis gehad. Nieuwe reizen zijn nog niet onbekend dikke kus van ons

• 27 September 2012 - 16:34

Pauline Lutter-Berkes:

yo allemaal,

Jullie zijn weer veilig terug in het koude kikkerlandje.
    Nathalie heeft al foto's laten zien. Echte bounty stranden.
    Ik vond jullie tattoos mooi hoewel ik geen fan ben van tattoos.
    Jullie hebben een mooie en avontuurlijke reis gemaakt en wij hebben kunnen meegenieten.
    Op de dag dat jullie terugkwamen is de Amerikaanse zanger Andy Williams overleden.
    Hij heeft prachtige Hawaiien songs gezongen. Daar heb ik nog een LP van en af en toe is het weer zwijmelen geblazen.
    Nu alle hens aan dek voor het leven in ons polderlandje.

Aloha.

Pauline