Aloha from the Big Island - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Aloha from the Big Island - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Aloha from the Big Island

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

16 September 2012 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

We zijn verhuist naar de Big Island. Een vlucht van nog geen 40 minuten en we zitten op het echt hawaii. Hier hangt echt een goeie eilandsfeer. Het vliegveld heeft geen muren, iedereen wacht gewoon buiten op hun vliegtuig en je wordt ontvangen door hula meisjes. Het is ook een veel mooier eiland met gezellige stadjes en goed eten. Niet geheel onbelangrijk. We zitten nu in een appartement aan de kona coast en ook het appartement is echt super. Heel luxe met uitzicht op zee. We zitten hier 9 dagen in het zelfde appartement, dus heel relaxed. Ook omdat we een zwembad met jacuzzi hebben waar verder niemand in het complex naar omkijkt. Dus lekker prive allemaal.

Onze eerste dag op big island zijn we goed begonnen door met wilde dolfijnen te zwemmen. :-) Heel eerlijk hadden ze niet echt zin in ons en de 5 andere volle boten. Maar onze kapitein gaf niet op en nadat we 4 x met ze in het water hadden gesnorkeld wilde ze ons wel even van dichtbij bekijken. En als dat nog niet geweldig genoeg is, trakteerde de kapitien ons ook nog op een snorkeltochtje met de manta ray. Die had ik zelfs nog nooit gezien, dus kan weer van me to do list :-)

Dit was weer even een kleine update. xxxjes van ons

ps het is voor het eerst gelukt wat foto's toe te voegen :-)

• 17 September 2012 - 14:26

Pauline Lutter-Berkes:

Yo allemaal,

Dus Islandhoppen kan geen kwaad.
    Super die foto's.
    Genieten maar.
    Groetjes en alohakusjes aan allemaal.

Aloha,
    Pauline

• 17 September 2012 - 20:49

Pa En Ma Vd Toorn:

hallo allemaal

Fijn dat jullie het zo leuk hebben.
    Het lijkt wel een avonturen boek .

Heel veel groetjes en een dikke kus
    en geniet ervan pa en ma

• 17 September 2012 - 21:42

Marjolein:

Eindelijk foto's ik was zo nieuwsgierig. Helemaal top!
    Geniet ze nog,kus Mar.

• 17 September 2012 - 21:43

Marjolein:

Eindelijk foto's ik was zo nieuwsgierig. Helemaal top!
    Geniet ze nog,kus Mar.