Relaxen op Bali! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Relaxen op Bali! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Relaxen op Bali!

Door: Jootje

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

01 Mei 2014 | Indonesië, Sanur

Even een kleine update!! Nou ik ben er, voor wie de geruchten nog niet had gehoord! Na een vlucht uit het boekje mag ik wel zeggen, KLM rules! Bij aankomst werd ik opgehaald door mijn duikschool, stonden er ook al dus het ging echt heel soepel! En om half 10 gisteravond zat ik al aan de eerste nasi goreng speciaal tussen de locals, gezellig!! En zoals sommige weten verblijf ik intern bij mijn duikschool! In dit geval hebben ze bungalows voor hun cursisten, dus is echt prima! Huisje voor mezelf, airconditioning, warme douche, wat wil je nog meer als backpacker, behalve in het hyat zitten dan, dat willen we natuurlijk diep van binnen allemaal!

Vandaag had ik nog een rustdagje voor ik morgen aan de bak moet met duiken en die heb ik ontspannen doorgebracht, zoals dat hier moet op Bali! Starbucks gescoord, op het strand gelegen, massage gehad en een manicure en pedicure. En iedereen die mijn voeten wel eens heeft gezien begrijpt dat dit een ongemakkelijke situatie was! Ook het Indonesische vrouwtje die mijn voeten deed, deed geen moeite haar afschuw te verbergen, de bitch! Heeft ze een x wat te doen in plaats van alleen maar nageltjes lakken! Anyway! M'n handen en voetjes zijn beeldig, klaar voor 6 maanden slippers! Morgen begint het duikavontuur! Krijgen jullie snel weer een update, kus

  • 01 Mei 2014 - 13:04

    Annekee:

    Ik zie je al helemaal zitten bij die pedicure :) Zo maak je geen vrienden he?? Haha!! Komt vast goed! :) Duik ze!!
    xx Kee

  • 01 Mei 2014 - 13:07

    Marianne:

    Dat vind ik het stoerste wat je ooit heb gedaan, met die voeten naar een pedicure. Respect.

  • 01 Mei 2014 - 13:42

    Lyseth:

    Heel erg gaaf dat je nu op Bali bent !!!
    Ik ga op afstand lekker meegenieten van je verhalen.

    XXX Lys

  • 01 Mei 2014 - 16:03

    Assie:

    Hee nichtje ,klinkt heerlijk allemaal!!! Kan zusje wel zolang zonder je,of gaan ze ook nog die kant op ,dit jaar?? X

  • 01 Mei 2014 - 16:29

    Marianne:

    He As,

    Ik denk niet dat ik zolang zonder haar kan maar ik moet wel. Maar er zijn al 2 dagen bijna om hahaha. Wij gaan helaas :-) een maand naar Argentinië, ja balen dus Bali zat er niet meer in en we waren er al eens geweest, het is ook niet om de hoek dus je gaat ook niet voor een weekje :-)

    Jo en ik moeten het met de mail, app en facetime doen. Dus om 4 uur vannacht ( ochtend) krijg ik een berichtje van haar op het strand. Nou dan heb je zin hoor om te werken. :-( XXX

  • 01 Mei 2014 - 16:41

    Ma En Pa:

    Hallo Lieverd


    Fijn dat je goed ben aangekomen.
    Geniet ervan ,het ziet er erg leuk uit.
    Knuffel van Charly en een dike kus van ons.

  • 02 Mei 2014 - 07:06

    Alex And Wouter:

    Pedicures , manicures , Starbucks .......... Your there to work , get on with it !!!
    Glad your settled in , give it a week and that room will be full 4 to a bed , the massage and pedicure ladies will have warned eand other about your stumps ,,,you call feet and Starbucks will revoke the world wide ban they have in place on the VAn der Toorns !!! Or was that just your sis ????
    Jellous as !! Glad we are off to Turkey for two weeks to help us through the pain !!!
    More pics please xx
    Take care
    Big kiss
    Xxx

  • 02 Mei 2014 - 09:00

    Marianne:

    Whahahaha ziek joh die nichten. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 45323

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 26 September 2012

Hawaii roundtrip!

29 April 2014 - 30 November -0001

Duiken op Bali!!

Landen bezocht: