Kleine tegenslag in het paradijs - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu Kleine tegenslag in het paradijs - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jolanda Toorn - WaarBenJij.nu

Kleine tegenslag in het paradijs

Door: Jootje

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

23 Mei 2014 | Indonesië, Kuta

Het kan natuurlijk nooit is helemaal goed gaan op mijn trips! Ik was zo lekker bezig met duiken, het eiland verkennen, lekker sociaal aan het doen in de bar met mijn duikvrienden. Ga ik natuurlijk gister onderuit met m'n scooter na een heerlijk dagje strand en zon in het surfplaatsje balangan (zie foto's). En ik leef nog, das mooi en die schaafwonden op m'n been vind ook niet zo erg, maar m'n rechterarm is gekneusd. Daar zijn we dus niet blij mee, kan nu even niet duiken. Niet een onwijs drama aangezien ik mijn cursus in 2 maanden doe terwijl het in het maand kan, dat haal ik wel weer in. Maar het is even een kleine tegenslag! Doe er alleen niks aan dus even mijn arm rust geven en kijken wat nog wel lukt. Op het strand liggen bijvoorbeeld! Goed, dit was dus het slechte nieuws, verder nog steeds top hier! Na 11 dagen duiken had ik ineens een paar dagen vrij en die heb ik goed gebruikt om wat van het eiland te zien. Tanah lot tempel bezocht, waar ik de grootse bezienswaardigheid was, alle tjappies wilde op de foto, kreeg zelfs kinderen in m'n armen gedrukt en ik had het al zo heet die dag. Een selfie gemaakt met die tempel en weg was ik! Volgende dag gezellig met een groep van de duikschool de tempel uluwatu bezocht in het zuiden van Bali waar je een geweldige zonsondergang hebt als je op tijd bent, maar probeer dat maar is te organiseren met 9 man op 5 scooters. De zon was net onder toen we aankwamen. En ze hebben er aapjes dus zonsondergang of niet, spelen met aapjes is altijd leuk natuurlijk. Daarna heerlijk barracuda wezen eten in een badplaatsje vlakbij, jimbaran, bekend om z'n vis en idyllische restaurantjes op het strand! Eergisteren een dagje wezen surfen en zonnen in kuta en gister dus een dag in balangan doorgebracht waar ik finaal onderuit ging. Korte samenvatting van wat ik hier allemaal heb uitgevreten sinds mijn laatste berichtje! Ik hou het een beetje kort en upload wat meer foto's want mijn rechterarm wordt moe.

Dikke kus uit Bali!

  • 23 Mei 2014 - 09:48

    Annekee:

    Aaaah die aapjes!! Wat cute! Ziet er allemaal zo mooi uit!!
    Doe je een beetje voorzichtig muts?
    xx Kee

  • 23 Mei 2014 - 10:39

    Marianne:

    Ik ben bang dat jij toch echt de vloek heb overgenomen jo, altijd wat op vakantie hahaha Nee is niet leuk, als je maar goed ontsmet he. En beetje uit de zon en zee blijven want dat wordt er niet mooier op.

    Verder klinkt het top en bekend :-) beetje mijn route geloof ik haha.

    Jo op Jimbaran moet je kreeft eten dat is een wet daar pfffff

    He we appen kusssss en kijkt uit, maar ja dat is al te laat.




  • 23 Mei 2014 - 17:06

    Pa En Ma:

    hallo lieverd

    Wat een tegenvaller die val ,maar gelukkig niet ernstig
    wat ik begrijpen heb.
    Verder ziet het er heerlijk uit.wat een uitzichten.

    Charly zit op het balkon en wordt steeds brutaler.

    dikke kus van ons knuffel van Charlyxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 45285

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 26 September 2012

Hawaii roundtrip!

29 April 2014 - 30 November -0001

Duiken op Bali!!

Landen bezocht: